Автор Тема: Запис параметрів через PKW (S7-315 + PD-01 + VFD-F)  (Прочитано 21980 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

TerminalBuzz

  • Прохожий
  • *
  • Сообщений: 5
Добрий день.
Пишу функціональний блок для зв'язування ПЛК S7-315 і VFD-F (через PD-01). Мінімальний набір параметрів для запису — запуск, частота, скидування помилки. Считувати з ЧП хотілось би поточну частоту, попереджувальний і аварійний сигнали.

Окремо виділеного біта для попереджувального сигналу не знайшов. А аварійний сигнал в області PZD є лише в параметрі 0-02 (2101Н) — 10: RUN LED горит; STOP LED мигает (аварийный режим). В яких випадках встановлюється цей режим? Чи можна вважати, що наявність цього режиму супроводжується появою коду помилки в параметрі 0-01 (2000Н)?
Тобто, мені потрібно знати, чи маю я інформацію про наявність попереджень/помилок в області PZD, тих помилок, які розшифровані в 0-01.

Якщо той аварійний режим це щось інше (якась конкретна специфічна помилка), тоді я змушений звертатись до 0-01 через PKW, так?


Скидування помилки не входить в PZD і цей сигнал потрібно записувати через PKW в 09-08 (2002Н). Отже, потрібно записати 1 в параметр 09-08 біт 1 і тоді одразу послати 0, щоб команда скидування не висіла, так?
В інструкції по PD-01 є попередження:
Цитировать
VFD series Drives will write the data to EEPROM. When using PKW to change the value of parameter, the data will be written to EEPROM directly. However, if this action is too often, the EEPROM will have no capability of directly saving data. So please pay close attention on it.
Чи означає це, що потрібно записувати даний сигнал тільки по передньому і задньому фронту, щоб не перенавантажувати пам'ять EEPROM?

Як тоді бути з сигналом зовнішньої помилки (09-08 біт 0). Його теж потрібно передавати по двом фронтам + при старті ПЛК?
Дуже незручно, не вистачає цих сигналів в PZD..

TerminalBuzz

  • Прохожий
  • *
  • Сообщений: 5
Ок, мабуть, просто треба спочатку считувати управляюче слово з VFD і порівняти із своєю його копією. Якщо не рівні, то записати слово, інакше продовжувати считувати наступні параметри. Тоді код не складний.

TEH3OP

  • Специалист
  • ***
  • Сообщений: 178
Готовность привода легче всего брать, из 2100Н: если 0 - все впорядке, если нет - то видно код ошибки.

Команду RESET, можно посылать пока ошибка не будет сброшена (2100Н=0) или прерывать посылку по таймеру.

Эти адреса (как я понимаю) находятся в энергозависимой памяти, поэтому вреда от записи не будет.

А текущее состояние привода действительно легко берется из  2101Н.

Хотя в чем у вас проблема так и не понял :). Зачем по протоколу передавать внешнюю ошибку? Каких сигналов не хватает для управления?
Да и зачем на новую систему ставить VFD-f, который уже морально устарел?

TerminalBuzz

  • Прохожий
  • *
  • Сообщений: 5
Дякую за відповідь

VFD-F поставили на заміну іншому ЧП. Може тому і взяли щось старе.
Проект не новий

Моя проблема була в пошуку аналогічних сигналів (та і взагалі, це вперше маю справу з частотниками).
Якщо попередній ЧП давав три бітових сигнали Warning, Alarm, Ready, то тут вже такого нема. Також можна було робити Reset через PZD. В цьому і були незручності для мене.
+ реалізація Reset через PKW спантеличувала

Суть того аварійного режиму так і не зрозумів, ну то таке..

Про External Fault спитав на всякий випадок. Не був впевнений, що він буде використаний.

Було б зручніше мати всі ці бітові сигнали в області PZD і не заморочуватись з PKW.

TerminalBuzz

  • Прохожий
  • *
  • Сообщений: 5
Не працює в мене цей дідусь(

В конфігураторі Simatic Manager вибрав для ЧП варіант 4PKW/4PZD.

Можу задати частоту, але не можу керувати частотником (пуск/стоп, напрям).
Можу отримувати Статусне слово, але не отримую поточну частоту/струм (PZD3 i PZD4 == 0).

Може є ще якісь GSD файли? В мене DELT08DB.GSD, 4707 байт, 27.01.2010

TEH3OP

  • Специалист
  • ***
  • Сообщений: 178
Вопрос скорее по Сименсу, чем по Дельте.

В Дельте 3 регистра записи команд, десяток регистров чтения. И возможность доступа к любому параметру по протоколу. Что еще надо для полного счастья? :)

TerminalBuzz

  • Прохожий
  • *
  • Сообщений: 5
Частково розібрався.
Цитировать
мабуть, просто треба спочатку считувати управляюче слово з VFD і порівняти із своєю його копією
Ага, неможливо считувати управляючі слова.. Ніякої помилки при читанні, але результат завжди = 0. А в мене ж логіка була, щоб слово 2002Н записувалось тільки тоді, коли воно відрізняється від моєї локальної копії

Поточну частоту читаю через PKW з 2103H. В PZD3 i PZD4 лишились нулі..

TEH3OP

  • Специалист
  • ***
  • Сообщений: 178
Да, записываемые параметры (2000Н-2003Н) прочитать нельзя, так что контроль только по отсутствию ошибок записи.